Rozhovor s Mgr. Irenou Jonovou, ředitelkou SŠ řemesel v Šumperku
Jak jste přistoupili k modernizaci online prezentace školy?
„Jako jedna z největších škol svého typu v Olomouckém kraji, se více než 800 žáky a více než dvaceti studijními obory, jsme se museli zaměřit na modernizaci našich webových stránek. Dříve jsme se potýkali s problémy jako zastaralý obsah nebo nedostatečná aktuálnost informací. Ve spolupráci s Virtual Visit jsme se rozhodli, že naše webové stránky budou sloužit primárně pro potenciální studenty, aby jim poskytly všechny potřebné informace pro rozhodování o studiu u nás.“
Jaký dopad měla tato změna?
„Tento krok se ukázal jako velmi prospěšný. Rodiče a studenti nyní nemusí ztrácet čas telefonáty na studijní oddělení, protože většinu informací najdou přímo na našich webových stránkách. Díky tomu dochází i k úspoře práce našich zaměstnanců. Navíc, naše aktivní přítomnost na Instagramu má stovky sledujících a přispívá k většímu zájmu o školu.“
Jaké byly vaše zkušenosti s online nábory během uzavření škol?
„Bylo to výzva. Původně jsme měli obavy, že bez prezenčních náborů nebude možné efektivně oslovit potenciální studenty. Ale díky zaměření na sociální sítě a spolupráci s Virtual Visit se nám podařilo úspěšně komunikovat s potenciálními studenty. Ukázalo se, že tato strategie je velmi efektivní.“
Jak hodnotíte investici do online prezentace?
„Jsem přesvědčena, že investice do kvalitních webových stránek a online prezentace byla nejen nutná, ale také velmi prospěšná. Dnešní doba vyžaduje jasné, stručné a kvalitní informace doplněné výbornými fotografiemi. Je důležité, aby škola dokázala komunikovat v digitálním prostoru efektivně a zároveň zůstala v kontaktu se svými žáky a rodiči.“
Tento rozhovor s Mgr. Irenou Jonovou ukazuje, že adaptace na moderní technologie a online prezentace může výrazně přispět k úspěchu školy a její schopnosti oslovit nové generace studentů. Níže si můžete prohlédnout náš videorozhovor.